Saturday, August 21, 2010

Preparation Raya 2010

"Aidilfiltri, hari bahgia, hari yg mulia...." ni salah 1 fav lagu raya aku - Aidilfitri by Fazedah Joned.

korang ada lagu fav raya x?msti ada gak kan..heee.


org ckp bile usia dh meningkat, feel nk raya tu dh xde dh sgt. tp bg aku, aku still tngu kedatangan syawal.time ni je la aku blk kg, jmpe my beloved mum, abgs, kakaks, anak-anak buah aku, etc...seronot jmpe.aku pon jarang blk kg.so ...raya ni je la aku spent time ngn family ;). syawal 2010 ni gak adalah raya ke-5 aku raya without ayah tersayang.al-fatehah...amin.


so, caner ngn preparation raya korang?weee..
aku smua dh!!
tngu nk fly je lg...

**tiket raya - dah

**baju raya - dah
**biskut raya - almond london & snowball.dah order, tp xbayo lagi

**duit raya - dah


yg ni lak preparation tuk raya kt kota damansara (KD) :

**balang biskut raya - dh beli.santek..

**lampu lip lap - dah pasang dah pon.umah ktorg lg plg vogue ;P

prep raya KD ni, hasil usaha sama ngn hosmate i cik azie.weeee

sok nk sopink ke jln TAR ngn osmate ku azie n ezri.jln TAR tempat yg sinonim time nk raya.mcm2 adaaaa, sebut je nk ape..janji $$$.so, skarang kene wat list nk beli esok.pape hal, budget kene jaga.jgn ingt nk membazir jer.tp raya kan setaun skali jer..sesekali berbelanje lebey xpe kan..tuk diri sendri n family gak...jom sopink ramai2 korang.kite jumpe sooookkk ;P

1 comment:

Cahaya Petunjuk said...

Tumpang singgah hehehe...